Goodbye Michaela & Western Australia

October 26, 2018 in Australia

Vanuit de stromatolites doorgereden naar Kalbarri NP. Hier een aantal hikes gemaakt. Super mooie omgeving, maar ook super warm. Dus uiteindelijk besloten de 6 km hike maar niet te doen en alleen wat korte te doen. Wat ook meetelde was 4 weken in Coral Bay wat 1 lange straat is van 500meter, dus we waren het ook niet echt gewend meer denk ik 😂
    Na Kalbarri NP doorgereden naar Jurien Bay. Op aanraden van vrienden in Coral Bay (en zij hebben echt met alles gezwommen) zouden we daar gaan zwemmen met sea lions. Dit was suoer leuk, ze spelen met je en komen echt naar je toe. Tot zo dichtbij at hun neus tegen mijn vril aanzat :-) vervolgens nog ergens anders gesnorkeld en een octopus gevonden, super cool! Op de weg terug stopte hij bij een buis, daar kruipen de octopussen schijnbaar in, en dat was waar. Dus een octopus vast kunnen houden, super coole beesten. Al met al een erg geslaagde trip :-)

Vanuit Jurien Bay via de pink lakes, waren echt wel roze, maar dat kun je helaas niet op de foto zien, naar Fremantle gereden. Hier een avondje de kroeg in geweest met Michaela, James (vriend van Coral Bay), Nico (vriend van Michaela van thuis) & Marilyn (vriendin van Karijini). Leuke avond en leuk om iedereen weer even te zien en bij te kletsen.
    De dag erna naar Perth en hier ee avondje gedanst met James, Nico en Lisa ( Duitsr uit Coral Bay). Toen weer even genoeg geld uit gegeven en genoeg gegeten en gedronken dus vertrokken richting Margaret River (Margs). Onderweg gestopt in Dunsborough en Busselton. Beide leuke kleine stadjes, met redelijk centrum. In Margs konden we bij Michaela's au pair family verblijven, suoer relaxt. De eerste avond hadden ze ook voor ons gekookt en hebben we gezellig gedineerd samen. De volgende dag zijn we met Liza (Portugese uit Coral Bay) eerst naar Hamelin beach gereden. Hier zouden vaak hele grote stingrays zitten, vandaag helaas niet. Vervolgens zijn we naar een paar wineries geweest rondom Margs. Dit is een echt wijngedeelte en kun je ze dus ook allemaal gratis proberen :-) ook nog even langs de chocoladefabriek geweest en hier konden we nog meer proeven, chocolade, chocolade liquer en vele andere lekkere dingen. 's Avonds een "echte" date avond gehad, netjes gekleed naar de Italiaan. Zouden nog drankje doen met wat anderen, maar voor hun werd het te laat. Dus een gezellig avond bij de Italiaan gehad. De dag erna terug naar Perth, nog een goede dansavond gehad met z'n 2en en in Kingspark gelegen en toen moest er toch echt afscheid genomen worden. Al met al een top 3 maanden roadtrip zonder ruzies of discussies, terwijl je 24-7 op elkaars lip zit. Met deze reis krijg ik bijna hoop dat ik het vol kan houden in een relatie als ik maar de juiste persoon tref 😂😂😂
    Het afscheid nemen was dan ook erg lastig, maar misschien komt ze in Peru met mij reizen en anders kom ik haar wel weer ergens tegen in de wereld..

3 maanden rondtrip heeft ons een leuk lijstje van favoriete zinnetjes gegeven:
    - I'm hungry
    - What are we gonna cook tonight?
    - I'm so full
    - Do you need something from the supermarket?
    - I need to pee
    - We are just going for one beer
    - Where is the car key?