Dag 15 - ander kantje Grand Canyon

August 25, 2018 in the United States ⋅ ☀️ 40 °C

Geen Dutch babies vandaag, maar wel weer de lekkere yoghurt / granola combinatie en een omelet met verse groenten. Nadien was het, jammer genoeg, tijd om te vertrekken bij Michael en Kris. Top Airbnb!

Vandaag stond er de andere kant, de South Rim, van de Grand Canyon op het programma. Ver rijden was het niet, dus ook alle andere toeristen vonden hun weg gemakkelijker naar deze natuurlijke attractie. Resultaat: bomvolle parkings en een overload aan mensen die met hun auto van plaats naar plaats rijden om snel een foto te nemen. Toch was het weer zeer mooi, zelfs met het iets minder goed weer.

We hadden van Michael een tip gekregen om onderweg zeker eens te stoppen in Seligman, een klein dorpje dat langs Route 66 ligt en het Mekka is voor alles wat te maken heeft met deze historische route. Denk: kitsch, neon, oude auto's, burger restaurants... Ideaal om een vettige hap te steken voor we naar Las Vegas rijden.

In Las Vegas hebben we voor deze korte nacht (morgen hebben we een vroege vlucht naar New Orleans) een iets minder goed hotel dan vorige keer, maar aangezien we dicht bij de casino's zijn, gaan we dit pretpark voor volwassenen toch nog even bekijken. Showgirls en zatte mensen waren er ook weer. We hadden het niet anders verwacht.