Halong Bay in foto's

March 7, 2016 in Vietnam ⋅ 🌙 7 °C

De volgende ochtend staan we allemaal op met een flinke kater. Allemaal, behalve Mathijs.. Die is met geen mogelijkheid uit bed te krijgen 😂. Hij voelt zich behoorlijk beroerd. Een beetje sneu, maar vooral ook erg grappig, haha! Tegen het middaguur voelt hij zich eindelijk iets beter. Gelukkig maar, want het is tijd voor een bezoek aan Cat Ba national park.
    In het national park maken we een wandeling naar een uitzichtpunt. De 'hike' stelt niet veel voor maar het uitzicht is erg mooi. Cat Ba is ontzettend groen en heuvelachtig, en op Cat Ba town na nog helemaal ongerept. Zo ver als we kunnen kijken zien we bergen bedekt met dichte begroeiing. Mooi!
    Daarna gaan we aan boord van schip nummer twee, een boot waarop we ook zullen slapen. We worden verrast met privé kamers en douches met warm water. Wat een luxe, heerlijk! Vanwege onze wilde avond de dag ervoor blijft het rustig en gaan we allemaal vroeg slapen. Dit tot onvrede van de staff die ons de volgende ochtend verrast met een 'tips please' envelopje. Tja.. 😉.

Op dag drie varen we nog een paar uur door de baai. Het is mooi, maar mooier dan op dag één wordt het niet meer. Nu we in de buurt komen van Halong City zijn we niet langer de enigen. Tijd om terug te keren naar Hanoi!