Nog een laatste keer Hanoi

March 16, 2016 in Vietnam ⋅ ⛅ 19 °C

Ondertussen heeft Thomas een kek Vietnamees kapseltje gescoord (strak geschoren aan de zijkant met een flinke lok, helemaal hip!). Thomas had al veel succes bij de Vietnamese vrouwen, maar na zijn haircut kan hij helemaal niet meer stuk, haha! Willekeurige vrouwen die met hem op de foto willen, de receptioniste van het hotel die vraagt waar ik mijn 'handsome boyfriend' gelaten heb en die per se met hem op de foto wil.. Thomas wordt er zowaar verlegen van, ik vind het vooral erg grappig :p. Voor de lunch nemen we Sandra & Daniella mee naar ons favo bahn mi tentje, Bahn Mi 25, waar we voor nog geen euro de heerlijkste baguettes scoren. Daarna besluiten we richting de Franse wijk te lopen, waar nog veel chique oude gebouwen te vinden zijn uit de tijd van de Franse bezetting. Onderweg zijn we getuige van wel drie bruiloften, lopen we langs de Notre Dame van Hanoi en het Hoan Kiem Lake, en proberen we de beroemde egg coffee van Giang café (geen onverdeeld succes, haha!). We sluiten ons dagje sightseeing af met een bezoekje aan het Noodle & Roll restaurant waar we nog een laatste keer genieten van het Vietnamese eten. Morgen verlaten we alle vier de stad. Sandra & Daniella naar Halong Bay, wij naar Bangkok. Op naar ons volgende avontuur: Nepal!

Vietnam was voor ons niet het mooiste land wat we bezocht hebben (al speelt het weer en het feit dat we weinig tijd hadden voor Zuid Vietnam zeker een rol!), maar door het lekkere eten en het samen reizen met Mathijs en Sandra & Daniella was het absoluut een onvergetelijke stop op onze wereldreis.. Het was te gek!