• Day 9

Calzadilla de la cueza

March 29, 2022 in Spain ⋅ ☁️ 14 °C

دیروز رو تو شهر کاریون استراحت کردم.
    تو صومعه‌ای که بودم بیشتر از یک شب نمیتونستم بمونم. وقتی از صومعه زدم بیرون دیدم که خیلی خسته ام هنوز. بعد از چهار روز پیاده روی مداوم خوب بود که یه استراحتی به پاهام بدم. بنابراین تو یه هاستل یه اتاق گرفتم و کل روز رو استراحت کردم.
    برای امروز حدود ۱۷ کیلومتر راه داشتم تا روستای بعدی. اولین باری بود تو مسیر که فاصله بین روستاها انقدر زیاد میشد. معمولا از هر ۵ یا ۶ کيلومتر یه روستای کوچیک هست. بنابراین از سوپرمارکت برای ناهار یه چیزایی خریدم و راه افتادم. علی رغم یه روز استراحت هنوز ولی موقع راه رفتن پاهام درد میکرد.

چند کیلومتر اول مسیر رو با یه مسافر اهل ایرلند هم‌مسیر شدم و به هوای اون راه رو ادامه دادم. بعد از چند کیلومتر من میخواستم استراحت کنم بنابراین از هم خداحافظی کردیم. تو مسیر یه ایتالیایی هم دیدم که مسیری که من تو ۵ روز اومده بودم رو تو دو روز طی کرده بود!
    آخرای مسیر هم یه فرانسوی رو دیدم که بیست روزی بود راه میرفت و بهم از تجربیات سخت بودن روزای اول گفت و فهمیدم که تو این حس های این روزام تنها نیستم.

خوابگاهی که امشب میمونم صاحبش ایتالیاییه و یه موزیک ایتالیایی هم در حال پخشه. امشب هم میتونم یه غذای ایتالیایی بخورم و ازین بابت خوشحالم!😀