Germany
Roß-Kar

Isarhorn camping, Huben

June 15, 2019 in Germany ⋅ ⛅ 20 °C

Natuurcamping Isarhorn is werkelijk fantastisch. De camping is groot en eigenlijk meer een toegankelijk gemaakt bos dan een camping. De rivier Isar loopt (kolkt eigenlijk..) door de camping. Het witte water maakt een fijn rustgevend geluid. We vinden een fijn plekje pal aan de rivier. Lekker buiten eten en worstjes bakken op de Ecozoom. Marshmallows als toetje! Wat een contrast met de camping bij Lindau De jongens vinden het fantastisch hier. Ze hebben alle ruimte om te spelen met stokken, stenen en water. De weersvoorspellingen zagen er slecht uit met veel regen, maar we hebben niks anders dan zon gehad. De voorspellingen in de bergen schijnen bijna nooit te kloppen, omdat het weer erg lokaal is. Melle krijgt zondagochtend ontbijt op bed en krijgt een zakmes van de jongens, want het is vaderdag! Met de fiets rijden we geregeld over een mooi fiets-/wandelpad naar het stadje Mittenwald. Een schitterende oude stad met alle voorzieningen en lekkere restaurantjes!Read more

Roß-Kar, Ross-Kar