• Day 24

9.diena:Montmalús-Andorra la Vella

September 27, 2017 in Andorra ⋅ 🌙 16 °C

21km, neliels kāpums un 1700m uz leju.
    No rīta nokāpju pa nemarķētu taku līdz GR11. Tad seko neliels kāpums ( ap 300m), kurā man pretī nāk 2 vācu jaunieši. Pēc brīža nonāku pie mājas, kurā biju plānojis palikt iepriekš. Tā ir milzīga, pirms 3 mēn. atjaunota un "guarded", kas nozīmē, ka tur var paēst un palikšana ir par maksu. Piesēžu un papļāpăju ar diviem puišiem no Argentīnas, kuri uz 5 dienām aizvieto mājas saimniekus. Viņi būvē aplociņu 10 vistām. Iedzeru kafiju un turpinu ceļu, no šī brīža tas iet tikai lejup. Ceļā vēl viena mājiņa un tad satieku 2 meitenes, kurs cītīgi kāpj augšup. Pie nākamās mājiņas (pēdējās manā ceļā) nolemju papusdienot ( gabaliņš bagetes, šķiņķis, siers). Tad no lejas elsojot uzkāpj pavecāks andoriešu pāris. Skaidrs, ka kāpiens ir bijis garš un šodien ir ļoti karsts. Bikiņ sāku atsvaidzināt savu spāņu valodu - tā man nākamos 2 mēnešus noderēs. Esmu jau nolēmis, ka uz dienu palikšu Andoras galvaspilsētā. Tam ir 3 praktiski iemesli:
    1) manām foršajām inov8 kurpēm locījumu vietās ir iziruši diegi. Tās ir jāaiznes pie kurpnieka.
    2) Man ir vajadzīgs nedaudz siltāks guļammaiss. Savā plānajā esmu katru nakti salis, bet priekšā vēl daudzas naktis 1000-2000m augstumā.
    3) vienkārši vajag nedaudz atpūsties. Protams, jaukāk būtu bijis to darīt kaut kur augšā kalnos.
    Tad nu nonākot galvaspilsētā piestāju pirmajā viesnīcā un palūdzu wifi paroli. Booking.com atrodu sakarīgu nedārgu viesnīcu un fiksi norezervēju. Šobrīd sēžu ielas un dzeru savu pirmo alu kopš aizbraukšanas no Latvijas:)
    Tradicionāli par bildēm:
    1) Viss skaidrs - kur kas atrodas :)
    2) govis govis govis. Tās kalnos ir visur.
    3) pirmais skats uz Andoras galvaspilsētu.