Satellite
Show on map
  • Day 25

    10.diena: Andorra la Vella

    September 28, 2017 in Andorra ⋅ 🌙 18 °C

    Nu tā, šodien esmu izstaigājis pilsētu krustām šķērsām, un esmu gatavs rītdienas gājienam. Mērķis-Spānija. Izskatās uz kilometriem 30.
    Interesanta lieta - aizgāju uz pastu, lai nosūtītu uz mājām guļammaisu. Dāma runā tikai kataloniešu, spāņu un franču valodās. Prasa man, vai man ir Andoras adrese. Nav? Tad neko nevarot nosūtīt. Bet tepat ap stūri esot Spānijas pasta kantoris. No turienes varēšot nosūtīt. Ja Andoras pasts pilnīgi sterils un es esmu vienīgais cilvēks, tad spāņu kantorī čum un mudž no cilvēkiem - gandrīz kā konservu kārbā. Čalis runā arī angliski un tā man pa pusei angliski, pa pusei spāniski izdodas veikt sūtījumu. Čalis vēl speciāli izdošanai atrod pavisam svaigu Andoras eiro monētu. Un nu dažas bildes ( sorry par kvalitāti- bildēts dienas vidū- bija baigā saule):
    1) vienkārši Dalī...izrādās tas ir oriğināls
    2) skolas sporta laukums. Loğiski, jo šai valstī nav nevienas līdzenas vietas. Bet es nebrīnīšos, ja LV futbola izlase nākammēnes zaudēs Andorai...
    3) Caldea - lielākais SPA centrs dienvideoropā
    4) tā kā pilsēta atrodas ielejā, tai cauri tek strauja kalnu upe (lielākā Andoras upe Grand Valira)..viens no skatiem uz to.
    Read more