Satellite
Show on map
  • Day 26

    11.diena:Andorra la Vella-1 km Spānijā

    September 29, 2017 in Spain ⋅ 🌙 19 °C

    Šodien 26km ar kopējo kāpumu bikiņ virs kilometra. Rīts sākas ar kāpumu divarpus stundu garumā. Pēc tam paveras brīnišķīgi skati, jo eju pa augstumlīniju gar ieleju. Šodien notika 2 atzīmēšanas vērti gadījumi. Kalnos papusdienoju pie arhitektūras pieminekļa - nelielas XVII gs. baznīciņas un sāku doties lejā pa asfaltu, jo citu norāžu nav. Pēkšņi augšup brauc vīrs un angliski vaicā , vai es ejot pa GR7? Šis neesot īstais maršruts, viņš te esot daudz staigājis. Izrādās pagrieziens uz taku ir ap 20m atpakaļ, vnk iemarķēts citas takas krāsās. Rezultātā izvairījos no 3km šosejas...Beidzot taka noiet līdz šosejai - jāšķērso robeža. Eju cauri neskaitāmiem posteņiem, pēkšņi pie manis steidzas spāņu robežsargs. Dokumentu! Uz kurieni ejot? Uz Tarifu? Šim acis platas. Savāc manu ID un pēc pāris minūtēm nāk atpakaļ jau divatā. Otrs runā arī nedaudz angliski. No Latvijas? Uz Tarifu? Ar kājām? Cik km līdz Tarifai? Nevar būt! Es šiem saku, ka neba no Latvijas kājām nāku...vārdu sakot šie mani pabrīdina, lai ejot pa kreiso malu - tā, lai mašīnas mani redz un, lai pirmajā pilsētā griežoties nost no šosejas. Čaļi laikam nezināja, ka taka tikai kādu km ved pa šoseju, jo jāšķērso robeža. Bildes:
    1) Pēc pusstundas gājiena no rīta kalnos satieku Andoras cietumu
    2) Skats no šodienas augstākās vietas
    3) Šad tad taka ved gar pašu klints maliņu
    4) Esmu iekārtojies kempingā. Brīnišķīgs skats uz kalniem Andorā.
    Read more