Satellite
Show on map
  • Day 34

    19.diena:Montblanc-Salou

    October 7, 2017 in Spain ⋅ 🌙 18 °C

    Q17km. No rīta pat sapņos nerādījās, kāda izvērtīsies šī diena. Vairāku sakritību kopums aizved mani pie jūras. Tagad sēžu promenādē pie pludmales un rakstu. Viss sākas ar to, ka Montblanc ir 2 sporta veikaliņi, taču tur nav nekas man piemērots. Domāju, ko darīt - vajadzīga lielāka pilsēta. Viena tāda ir - Reus, uz piekrastes pusi. Sāku čekot, kā tur nokļūt. Izrādās, iet divi vilcieni dienā, un viens ir tieši pēc 20min. Reus ir Intersport un Decathlon. Tuvākais ir I-sport - 850m attālumā no stacijas. Tur ir tikai Salomoni un Lasportivas. Salomonus negribu un piemērotākās lasportivas ir 135 eināri. Nē, došos uz Dekatlonu. Tas vēl 2km uz austrumiem. Pa ceļam jāiet pāri viaduktam un pēkšņi es ieraugu jūru..... Vēl jāiziet cauri noplukušam arābu rajonam un esmu veikalā. Tur dabūju kaut cik piemērotus apavus un sāku čekot iespējas. Līdz jūrai tikai 9km. Iešu. Atrodu kempingu un google kartes man parāda īsāko ceļu. Ceļš gan nav baigi foršais - sākums cauri bomžatņikam un atkritumu kaudzēm (šī nav tā skaistākā Spānija) un pēc tam liels gabals pa šoseju. Kamēr šosejai ir paplata maliņa, ir ok, pēc tam maliņa pazūd un mēğinu iet nostāk, cauri dzeloņiem un gar olīvkoku dārziem. Vienā brīdī pretī brauc onka ar traktoru un aizrāda, ka es atrodoties privātā teritorijā. Man jāatgriežas atpakaļ uz šosejas. Iepriekš ik pa brīdim man garām padrāžas rallija mašīnas ar numuriem - tagad jau es zinu - rīt pludmalē, tieši pretī kempingam- tiks dots starts Spānijas rallija 3. Katalonijas posmam.
    Kempings nereāli skaists. Rīt sabildēšu. Un ar vakara vilcienu došos atpakaļ kalnos.
    Bildes:
    1) Mana Inova
    2) Iela no kempinga uz jūru
    3) Turp došos atpakaļ rīt
    4) Uz saulrietu tomēr paspēju
    5) Starta estakāde rītdienas rallijam
    6) te būtu video, bet bez maksas to nevar pievienot. Reus iefilmēju tusiņu mazā laukumiņā. Noskaņa bija fantastiska...

    BTW, varat mani apsveikt ar 500km :)
    Read more