• Day 35

20.diena:Salou

October 8, 2017 in Spain ⋅ 🌙 19 °C

Šodien nav kilometru, vismaz oficiālu. No rīta izstaigājos pa krastu un izlemju palikt šeit vēl vienu dienu - nedaudz atpūsties. Pa dienu 26º, ūdens kā piens - pēcpusdienā bikiņ pasauļojos, pāris reizes nopeldos un nolemju noskatīties pilnu saulrietu. Atrodu krodziņu ar vislabāko skatu, paņemu puslitru sangrijas un vēroju. Pie blakus galdiņa pavecāks velsiešu pāris sader at viesmīli (kurš izrādās ir ukrainis Dmitrijs), cikos saule pazudīs aiz kalna - viesmīļa 19:18 pret velsieša 19:19. Es tīri nejauši kļūstu par sekundantu un patiesība, izrādās, ir precīzi pa vidu, un velsietis, divu alus glāžu vietā, par velti dabū vienu. Nedaudz papļāpājam un atvadamies. Rīt gan atpakaļ kalnos. Dažas bildes:
    1.un2.) Kempings
    3) Igauņu auto pēc rallija apbalvošanas
    4) Garāmejot ieraudzīju rallija simulatoru. Forši, bet bikiņ pa īsu.
    5) Skats uz vienu no pludmalēm.

Un visbeidzot, milzīgs lepnums par Emīlu, kurš LČ orientēšanās maratona distancē šodien izcīnīja 3.vietu!!!