• Day 122

Travelläum - Our Highlights

April 5, 2018 in Japan ⋅ ⛅ 15 °C

The next month has passed. We are traveling for four months now :)

In the last month we visited really great places. We travelled along the southern and eastern coast of Korea and visited the Paralympics in PyeongChang. Also we travelled through the western part of Japan and were really surprised how easy it is to travel through Japan. In general Japan is one of the best countries we have visited so far!

Here some pictures from our last month and of course the famous and almost Oscar-Winning Travelläum Video.

Der nächste Monat auf Reisen ist vorbei. Wir reisen jetzt schon seit vier Flittermonaten durch die Welt.

Im letzten Monat sind wir entlang der Süd- und Ostküste Koreas gereist. Danach ging es weiter nach Japan, wo wir generell sehr positiv überrascht worden sind. Es ist wirklich einfach durch Japan zu reisen und das Land ist wunderschön.

Hier jetzt nochmal ein paar Bilder aus dem letzten Monat und natürlich das Oscar verdächtige und berühmte Travelläums-Video.