Satellite
Show on map
  • Day 2

    Naar Camping La Pinede in Consdorf

    September 23, 2021 in Luxembourg ⋅ ☀️ 19 °C

    Ik loop weer verder en kom bij het dorpje Scheidgen. Daar drink ik koffie op een saai terras. De route gaat met een omweg naar Consdorf en nu volgt een mooier gedeelte van de route. Zo loop ik door drie rotspartijen waar je met een zaklamp doorheen moet. Ook moet mijn rugzak af, anders pas ik niet door de gangen. Het is er pikdonker en heerlijk koel. Een leuke ervaring die ik nog kan herinneren van vroeger toen ik hier met mijn ouders kampeerde. Op het laatst de beklimming van de Buergkapp, waar Camping La Pinede boven op ligt. Dit is de camping waar ik vroeger met mijn ouders altijd ging kamperen. De receptie is veranderd en er is een brasserie bij gekomen. Ik zet de tent op en neem een heerlijke douche. Daarna loop ik nog even naar de Buergkapp, maar het uitzicht dat er vroeger was, is helemaal weg door de hoge bomen.

    Ik ga eten bij de brasserie op de camping en de hamburger smaakt goed. Ik raak in gesprek met Karin die ook alleen aan het eten is. We kletsen wat en ze vraagt of ik in haar camper koffie kom drinken. Het is een leuke camper, waar ze veel over verteld. We kletsen gezellig en drinken koffie met een borrel en later nog een wijntje. Rond 22:30 ga ik weer naar mijn eigen tent.
    Read more