Satellite
Show on map
  • Day 3

    Door bossen en velden naar Larochette

    September 24, 2021 in Luxembourg ⋅ ⛅ 17 °C

    Ik loop verder en volg de route door de bossen en door velden. Het is heerlijk rustig en de bossen zijn prachtig, maar er komen geen bijzondere rotsen meer. Het is ook mooi wandelweer, hoewel het vandaag wel bewolkt is. Uiteindelijk kom ik in Larochette, een oud stadje dat in een dal ligt. Vanuit de heuvel waar ik loop, heb je een mooi uitzicht op het stadje en de burcht die hoog boven alles uit steekt. Ik daal af naar het stadje en ga even op het terrasje zitten met koffie en iets lekkers. Daarna moet ik nog naar de camping, die bijna 3 km van de route af ligt. Het pad loopt wel mooi langs de kasteelmuren en door een klein dal naar de camping.

    Er is plaats genoeg op de camping en op een groot grasveld zet ik de tent op. Op een picknicktafel maak ik het eten klaar en ga daarna nog wat lezen. Ik heb behoorlijk last van een blaar op mijn rechtervoet en ik heb besloten dat ik de extra lus, die ik voor morgen gepland had, niet ga lopen. Ik houd het bij de oorspronkelijke trail, de tocht is al zwaar genoeg.
    Read more