Naar Les Houches

July 18, 2022 in France ⋅ ☀️ 27 °C

Samen met Lisette ga ik de Tour du Mont Blanc lopen. Gisteren zijn we naar een camping in Langres gereden en vanmorgen zijn we verder gereden naar Les Houches. Het is erg warm onderweg in de auto en we zijn blij als we iets tegen 14:00 uur op de camping arriveren. Het is eigenlijk alleen maar een veldje met wat kleine trekkerstentjes. We zetten onze tentjes ook op het veldje en lopen daarna naar het dorp. We maken een wandelingetje door het dorp en drinken een biertje op het terras. Terug op de camping zoeken we een plekje in de schaduw en gaan wat lezen. Rond 19:00 uur lopen we weer naar het dorp en eten we bij Le Spot. Ik neem een tartiflette, een ovengerecht met aardappelen, uien en reblochon. Het smaakt goed. Lisette neemt een biefstuk, maar die valt erg tegen. Na een kop koffie lopen we weer naar de camping. We doen nog de laatste voorbereidingen en zien hoe de zon ondergaat achter de bergen. Het is weer goed om in de bergen te zijn en ik heb ook veel zin om eindelijk te starten.Read more