Minato, Japan

October 7, 2016 in Japan ⋅ ⛅ 20 °C

Gisteravond had Nash net voordat we bij het hotel kwamen nog een powernap gedaan, dus dat betekende nog even feest voor het slapen gaan. Vanmorgen waren de mannen niet wakker te krijgen, dus we hadden nog zo 15 minuten voor het ontbijt. Het ontbijtbuffet is vergelijkbaar als bij ons: eitje, croissants, fruit ed..

Na het ontbijt hebben we weer de metro genomen naar de Tokyotower. Ik denk dat 1 op de 20 mensen hier een mondkapje om hebben en de meeste zijn zo beleefd dat ze je niet aankijken. Opzich wel gek, maar aan de andere kant ook wel rustig gevoel dat ze je niet aanstaren, omdat je Westers/anders bent.

Nash was niet echt relax bij aankomst, waardoor we niet tot bovenaan in de Tokyotower zijn geweest, maar naar het aquarium ernaast. Vissen, pinguïns en zeehondjes kijken. Ja een binnen aquarium met zeehondjes en pinguïns toch een beetje apart, ze hadden ook niet heel veel ruimte om te zwemmen.
    Nash vond het leuk, maar de grote vissen toch wel beetje eng.
    Voordat je naar de uitgang kon, moest je eerst door de giftshop, commercieel hebben ze het hier goed uitgedacht ;) Knuffels, 3d kaarten, sleutelhangers, zelfs lego van vissen.

Naast de Tokyotower is een groot winkelcentrum, met op 1 etage een foodcourt, leuk allemaal verschillende tentjes op 1 rij, bijna overal hebben ze plaatjes bij het menu, dat maakt het kiezen wel iets makkelijker voor Paul (ik kan niet kiezen-man)

Hierna zijn we lopend naar de Senso-ji Tempel gegaan. Nash onderweg een tukkie gedaan, we hadden zelfs nog tijd om rustig een kop koffie te drinken!

>> Next Footprint