Guadeloupe
Destrellan

Pointe-a-pitre

April 4, 2018 in Guadeloupe ⋅ ⛅ 28 °C

På vej til lufthavnen i taxaen ringede Jesper og fortalte os at flyet var aflyst. I lufthavnen bestilte vi ikke andet end at stå i kø. Den ene linie var mindst 2km.lang og da vi havde stået der en time sagde de at vi skulle gå hen til en anden skranke fordi vi havde et forbindelses fly på den billet.Så i en anden kø og stå. Så kunne vi overnatte og så ville flyet afgå i morgen, men der var ingen fly fra Martinique så vi kunne ikke komme videre. Vi måtte så købe nye billetter og komme med et Caribien fly ellers var der chance for at vi ikke nåede skibet. Dette fly fløj heldigvis direkte, men med forsinkelse på 1t.30m. Vi rejste højt og flot, men med meget smalle sæder, så vi kom hinanden ved.Mad 2 gange,drikkelse så tit man ville, fjernsyn. Vi tog en taxa fra lufthavnen til vores hotel,(troede vi. Det var et rigtig skrot hotel og de kunne slet ikke finde vores reservation. Så vi måtte købe en overnatning til 369 euro. Og det var kun en 2 stjernet. Med stor hjælp fra Jesper blev der til sidst orden i det. Næste morgen startede vi med at lede efter det rigtige hotel og blev glædelig overrasket over at det lå lige ved siden af og at det steg i graderne med hensyn til værelse og udseende.
      Vi startede med morgenmad, 2 lange baner af mad og drikke. Der manglede ikke noget. Fik hentet vores kuffert og jeg var ned og klage over at de havde løjet for os. Jeg havde spurgt 5-10gange om de nu var helt sikker på at det 100%var det rigtige sted .ham der stod der undskyldte med at hende der sad der i aftes ikke kunne se så godt uden sine briller.bla bla.Nu skal vi ud og se noget og jeg skal flere gange i vandet. Det se så dejligt ud, så nu vil vi se at tøffe af.

Destrellan