Satellite
Show on map
  • De aftrap van een nieuw avontuur.

    November 15, 2018 in the Netherlands

    Waar zal ik beginnen, er is zoveel gebeurt in die paar maanden dat ik thuis ben.
    En dan vooral privé.
    Want ik heb niet gewerkt de afgelopen maanden, en daar heb ik van genoten.
    En wat doe je dan, als je niet werkt.
    Niet zo heel veel inderdaad.
    Het weer zit (nog steeds) heel erg mee dus ik heb veel gefietst.
    Vaak naar Hengelo, waar Rino woont, gefietst.
    De boodschappen doe ik ook op de fiets.
    Veel muziek geluisterd.
    En natuurlijk mijn komende reis naar NZ voorbereid.
    Ik had al een hele route bedacht.
    Begin op de Noordereiland, ga daar een maand fietsen en dan naar het Zuidereiland waar ik mijn fietsmaatje zou treffen om dan samen het Zuidereiland doen.
    Had al routes, bezienswaardigheden, campings gevonden en bekeken.
    Apps gedownload , ik was er klaar voor.
    Maar dan komt er iemand op je pad.
    Die is al eerder in NZ geweest en zegt op een avond: ik wil ook wel naar NZ, samen met z,n drieën nog een paar weken fietsen.
    Ja leuk zeg jij, heel leuk, doen.
    En dan ligt zomaar je hele schema overhoop.
    Nadat ik ja leuk gezegd had tegen Rino, bedacht ik me dat ik dat toch eerst even met mijn fietsmaatje wilde overleggen.
    Zo gezegd zo gedaan.
    Na een paar mailtjes en een telefoontje werd het al snel duidelijk dat twee maanden samen fietsen op Zuidereiland niet gaat lukken.
    Het was zo leuk om je weer even te zien Astrid, en te horen dat we ook hierin weer op dezelfde lijn zitten.
    En zo is het oude schema in de prullenbak beland en ga ik een nieuw schema in elkaar draaien.
    We gaan elkaar op Zuidereiland ontmoeten, dat is zeker maar wanneer, dat staat niet vast.
    Ik ga wel zo snel mogelijk naar het Zuidereiland, daar mijn rondje doen.
    Vervolgens komt Rino begin februari en fietsen we samen van Auckland naar Cape Reinga, en weer terug.
    Heb er zin aan.
    Inmiddels heb ik mijn uitrusting weer compleet.
    Er waren een aantal dingen die gerepareerd en of gekocht moesten worden.
    Zo lieten stiksels van mijn achtertassen los, niet best na nog geen vijf maanden gebruik.
    Heb ik een e-reader op de kop kunnen tikken.
    Nog wat kleding gekocht, waar onder een ontzettend oranje donsjasje.
    Staat prachtig bij mijn roze broek, hahahaha.
    Karin.
    Read more