Satellite
Show on map
  • Druk

    November 29, 2018 in the Netherlands

    Hoewel ik bijna klaar ben net mijn voorbereidingen voor de komende reis is het toch druk in mijn hoofd.
    Ik was mijn fiets aan het schoonmaken en dan met name de banden en spatborden toen ik erachter kwam dat mijn achterband wel erg versleten was.
    Dus een nieuwe band gehaald.
    Kan mijn duikpas niet vinden.
    Heb ik nodig als we gaan duiken.
    Rino is instructeur en durft het wel aan deze dame mee te nemen onder water.
    Maar ja zonder duikpas gaat dat niet lukken.
    Inmiddels is de overnachting in Auckland geboekt.
    Ik kom maandag, 3 december, eind van de middag aan.
    Slaap er twee nachten en dan woensdag met de bus naar Wellington.
    Moet de shuttle naar het adres en de busrit naar Wellinton nog regelen.
    Afgelopen nacht werd ik wakker van gerommel in de keuken.
    De schrik sloeg mij om het hart.
    Ik wist zeker dat ik de deur op slot gedaan had.
    Wat doe je dan?
    Ik ben “rustig” blijven liggen, met een luid bonkend hart.
    Al snel hoorde ik niets meer en viel weer in slaap, om een half uur later weer wakker te worden van geknaag.
    En dat ging de hele nacht door.
    Ik stampen op de grond, bonken op de muur.
    Helaas hielp het niet.
    Rond 4.30 moest ik toch echt naar de wc.
    Alle lichten aan.
    Toen ik de keuken in kwam lag de chocolade reep die op de tafel lag aangegeten op de grond.
    En keutels, later ook in de huiskamer gevonden.
    Leken mij te groot voor muizen, ik weet dus niet wie of wat mijn chocola heeft opgepeuzeld.
    Ik lig vanavond rond 22.00 in bed, schrikt ik om 23.15 wakker van iets wat in de badkamer op de vloer valt.
    Ben meteen klaar wakker.
    Ga toch maar kijken en zie dat een tasje is omgevallen tegen parfumflesjes.
    En nu is het 02.45 en ben ik nog steeds klaar wakker.
    Blèhhhh.
    Karin.
    Read more