Satellite
Show on map
  • Auckland airport

    December 3, 2018 in New Zealand ⋅ ⛅ 18 °C

    Als we landen is het slecht weer.
    Bewolkt en regenachtig en het waait behoorlijk.
    We kunnen nog niet gelijk van boord, het platform is nog niet klaar.
    Ik heb niet veel geslapen.
    Naar Guangzhou helemaal niet, in het hotel een uur of vier en van Guangzhou naar Auckland ook zo iets.
    En inmiddels zijn we drie dagen verder.
    Dan kun je je wellicht voorstellen hoe ik me voel.
    Als een dweil komt dicht in de buurt.
    En dan heb ik mijn sleutel nr 15 en de inbussleutels in mijn rugzak zitten en die komen China niet uit.
    Die worden ingenomen.
    En denk je nu dat ze inbussleutels op het vliegveld hebben.
    Niet dus.
    Bij Novotel wel maar niet de goede.
    Dus toch maar een supershuttle genomen.
    Is wel fijn eigenlijk want het waait hard en het miezert.
    Onderweg gaat het flink regenen.
    En het is aan de andere kant van de stad.
    Read more