Indonesia
Gunung Kondo

Lombok - Gunung Rinjani

October 20, 2023 in Indonesia ⋅ ⛅ 23 °C

Am 7ni am morge isch es los gangä. Drei guet bouti Argentinier, ei Franzos und es Schwizer Päärli hei sich zämme mit ihrem Guide Adi in e 3 tägigs Abentür gstürzt.

Am 1. Tag isch es 1464 m ufe gange. Drbi hei mir nur euses private Gepäck müsse träge. Zelt, Schlofsack und Ässe isch vo drei Gepäckträger ufegstemmt wordä und das in Zecheschläppli! Unglaublich diä Leistig! Nach mä schöne Sunneuntergang uf 2600 m und feinem Znacht (meistens Ris & Chicken) si mir früeh ins Bett.

Am 2. Tag si mir am morge um 2:30 vom Adi mit feinem Kaffi gweckt wordä und bewaffnet mit Stirnlampe und warme Jagge e steilä Wäg uf e höchste Punkt vom Kraterrand (3726 m) ufe zum de Sunneufgang z bestune. D‘Ussicht het sich glohnt und mir si unglaublich stolz gsi hei mirs gschafft, zumal d Wäg uf mä Vulkan us Sand und Gröll bestönd und mä immer zrug rütscht. Nach 1000 m abwärts und mä Zmorge isch es am gliche Tag witergange zum See vom Krater. Dört hei mir eusi Füess in heissä Quellä badet, Zmittag gässe und mit mä Überraschigskueche em Fabi si Geburi gfiiret.
      Am gliche Tag si mir uf e anderä Ussichtspunkt uf em Kraterrand, so dass mir an dem Tag über 1743 Höhemeter zrug gleit hei. Ändlich s Tageszil erreicht, hei mir de mitbrochti Gipfelwy klöpft. Es hei hüt alli e Schluck drvo wölle. Au em Adi hets gschmeckt, obwohl d Indonesier süscht eher Riswy trinke.

D‘ Nacht im 2. Zeltlager isch stürmisch & kalt gsi und s Zelt vom Schwizerpäärli hets komplett verchutet. Zum Glück het de liebi Ehemaa zmitz in dr Nacht alles chöne richtä.

Am 3. Tag hei mir diä letschtä 1961 Höhemeter abwärts in Agriff gnoh, wobi mir immer wird vo Gepäckträger überholt wordä si. Wiä machä diä das nume? Ihri Bambusstange mit Gepäck wägt ca 30 kg und Zecheschläppli gäbe würk kei Halt.
      D Flora het gwächslet vo Vulkangestei zu tropischem Rägewald und dr Adi het eus Kakao- und Kaffibohne zum probierä vo de Bäum gholt. D Süessi het eus dr nötigi Atrib für diä letschtä Meter geh. Will am Schluss si d Bei eifach nume no gloffe, dr Rest het nüm wölle.
      Alli si gsund und vorallem stolz widr im Hotel acho und jedä het sich uf e Duschi, e Stuhl und es WC gfreut.

Rinjani du bisch es wahnsinns Kaliber, aber mir hei di bezwunge und dini Schönheit au vo innä gseh. Dankä für das wunderschöne unvrgässliche Abentür.

Gunung Kondo, Q24885753