Italy
Ca' Crema

Here you’ll find travel reports about Ca' Crema. Discover travel destinations in Italy of travelers writing a travel blog on FindPenguins.

• Day6

Viimane Veneetsia hotell

May 1 in Italy ⋅ 🌙 17 °C

Peale San Marino külastust sõitsime Veneetsiast paarikümne km kaugusel asuvasse väiksesse mereäärsesse linnakesse, kus asus meie viimane Itaalia hotell. Toad olid veidi väiksemad kui varasemates hotellides, kuid muidu oli kõik korralik ning personal oli väga-väga sõbralik. Meid registratuuris vastu võtnud meesterahvas üritas lausa eesti keelt purssida.
    Meie toa rõdult paistis meri kätte ning kuna rand tõesti asus vaid paarisaja meetri kaugusel, otsustasime asja üle vaadata. Õhutemperatuur oli küll vaid u 20° C, kuid siiski üpris soe ning registratuuri-onu ütles, et vesi on 16°-20°C, mis baltimere kõrval on lausa supp. Ja nii saingi mina oma elu esimese meresujumise kogemuse vahetult pärast päikeseloojangut Aadria meres koos 20 lennukaaslasega. Vesi oli ülimõnus ja jube vahva oli.
    Rannast läksime edasi otse linnapeale. Jalutasime niisama ringi ja uurisime, mida kohalik kaubandus pakub. Ühes esimestest poodidest, kuhu sisse läksime, astus meile ligi müüja, kes pakkus meile ostmiseks kanepit. Mõtlesime algul, et saime valeati aru, kuid kui ta pakikesed leti alt välja võttis, mõistsime, et tal ongi tõsi taga. Otsustasime, et see pood pole vist meie jaoks ning üritasime võimalikult viisakalt keelduda ja lahkusime kiiresti.
    Järgmine koht, kuhu sisse astusime, oli väike mängukeskus (ma tegelikult ei tea, kuidas seda nimetatakse), kus oli erinevaid mänguautomaate. Sai loopida korvpalli, peksta poksikotti nii jala kui käega, tantsida ekraanil nähtavate liigutuste järgi, mängida rallimänge jms. Olid olemas ka klassikalised automaadid, mis on täis nt mänguasju. Mängudes saadud tulemuste eest sai pileteid ning piletite eest sai jällegi valida mingisuguse auhinna. Veetsime seal hea mitu tundi mängides.
    Kui automaatidest ja raha raiskamisest küllalt sai, jalutasime linnakeses veel ringi ning suundusime tagasi hotelli. Mõtlesime küll oma kambaga istumise teha, kuid õige pea saime aru, et sellest ei tule miskit välja (sest kõik olid väsinud), ning läksime ära magama.