Japan
Nasushiobara-shi

Nasu Animal Kingdom en ontspanning

August 15, 2023 in Japan ⋅ 🌧 25 °C

Voor Christiaan en Rogier ging de wekker net iets vroeger dan voor de rest, omdat ze voor het ontbijt nog even van het hete bad wilden genieten. Het was verder leeg in de Onsen, dus een uitgesproken kans om stiekem een paar foto's te nemen.

Na het bad en ontbijt zijn we in de auto gesprongen om naar Nasu Animal Kingdom te rijden, een dierentuin ongeveer een uurtje rijden bij het hotel vandaag. Tijdens de rit konden we genieten van regen, mist en laaghangende wolken.

In de dierentuin hebben we gelukkig geen spatje regen gezien, we hadden voor de zekerheid wel allemaal een paraplu meegenomen van het hotel. De dierentuin zelf was leuk en we hebben ons er makkelijk een aantal uur vermaakt. Na de 'New Zealand Farm Show' hebben we nog even met de man staan praten die de show gaf. Na afloop kwam hij op de enige Westerse familie afrennen, blij dat hij een 'normaal' gesprek kon voeren. Net een maand in Japan, op contract om de shows te geven, en sprak geen woord Japans. We hadden met hem het eerste normale gesprek in een maand.

Verder hebben we met plezier naar de diverse katachtigen gekeken en konden we de capibara's nog aaien.

Terug in het hotel hadden we het privé bad voor een klein uurtje gereserveerd. Leuk om even in alle rust van het hete bad en het uitzicht te genieten. We hadden zelfs een privé slangetje bij het bad, hoewel die waarschijnlijk niet echt in de planning stond.

Aan het einde van de dag rustig genoten van een drankje en nog even naar buiten gelopen om naar de windorgels te kijken en luisteren. Er is blijkbaar een festival voor deze dingen en bij de ingang van het hotel hangt het er vol mee. Leuk om te horen.

We sluiten af met nog een heet bad en dan morgenochtend weer richting Tokio.

Tomorrow Hokkaido

June 29, 2017 in Japan ⋅ ⛅ 25 °C

Tomorrow we are going to Hokkaido with my grandparents, Miho,Hinata,Daddy,Conor and Mammy. I had pesto pasta for lunch and me and Conor made little keychains. I didn't have school today. me and Conor made origami as wellRead more

Nasushiobara-shi, 那須塩原