Aankomst in Las Vegas

May 28, 2015 in the United States ⋅ ☀️ 33 °C

Van al het mooie natuurschoon zijn we naar Las Vegas gereden. Na onderweg wat gegeten te hebben kwamen we daar rond 19.00 aan. Wat een gekkenhuis aan auto's en voetgangers die willen oversteken. Je zou bijna weer rechtsomkeert gaan. Behalve de drukte was het ook nog eens bloedheet, circa 38 graden. Dat verklaart waarom al die Amerikanen overdag daar zitten te gokken. Dan is het overdag nog uit te houden.

Alles draait in Vegas om de casino's. Van lobby naar lift, van lift naar parkeergarage, van lift naar uitgang altijd en overal moet je door het casino heen.

Toen we de auto in de parkeergarage hadden gezet moesten we dus goed zoeken naar de lobby van het hotel. We moesten het hele casino door om er te komen. Het bleek dat we de auto voor het hotel hadden kunnen rijden, daar de koffers uit hadden kunnen laden en dan onze auto hadden moeten laten wegzetten. Dit leek ons echter geen fijn idee, omdat die mannetjes rijden als idioten.

Je raadt het al, wij met onze koffers en rugzakken door het casino heen naar het hotel gedeelte. Later bleken meer mensen dit te doen.

De receptioniste vond het wel erg leuk dat we op Honeymoon zijn en gaf ons daarom een upgrade. Een mooiere hotelkamer. Super, omdat we nu ook mooi uitzicht hadden op de strip en op de bekende fonteinshow van het Belagio hotel.

Nadat we alle spullen naar de kamer hadden gebracht hebben we kort The Strip bezocht. Daarna zijn we weer terug gegaan naar ons eigen hotel. Omdat we dorst hadden besloten we nog even om nog even in het casino rond te hangen. Zolang je daar bezig bent krijg je namelijk gratis drank. We besloten om een simpel spel te kiezen wat je samen kon doen en wat ook Tamara wist. Dus wat doe je dan....juist ja! BINGO!!! Oftewel je kiest je geluksnummers, betaalt voor 1 of meerdere rondes en dan hoop je maar dat jouw nummers getrokken worden. Helaas hebben de nummers geen geluk gebracht, maar waren we niet meer kwijt dan wanneer we de drankjes hadden gekocht. Dat scheelt dan ook wel weer.

De klok ging in Las Vegas weer een uur terug dus daardoor kon je nog wat doen, maar gingen we uiteindelijk wel moe en voldaan naar bed.