Las Vegas, Verenigde Staten

May 29, 2015 in the United States ⋅ ☀️ 33 °C

Doordat we het de eerste avond laat hebben gemaakt, begon de volgende dag ook wat later. Gezien de warmte mis je dan ook weinig.. We hebben wel een stukje in de Big Bus rond gereden en zijn toen uitgestapt om binnen verkoeling te zoeken. We hadden in combinatie met het ticket voor de bus ook tickets voor de CSI Experience. Eigenlijk mag je dan zelf CSI spelen. Johan vond het veels te makkelijk en ging er dan ook erg snel doorheen.

We hebben ook wat casino's van binnen bekeken zoals het New York, New York, en Paris hotel. Het is wel erg grappig om allemaal te zien. Na lekker gegeten te hebben op een terras met benevelaars (deze gebruiken ze om je wat af te laten koelen in de hitte van Vegas) zijn we als echte Vegas gangers naar The Ultimate Variety Show geweest in het V-theater in Vegas. Een erg leuke show met zoals de naam al doet vermoeden een verscheidenheid aan artiesten. Vooral Tamara had pijn in haar buik van het lachen bij de comediant. Kortom we hebben ons vermaakt.

Vervolgens nog The Venitian en en paar andere hotels bezocht en tegen 1 uur weer terug naar het hotel. Na nog een paar tientjes te hebben vergokt in het casino zijn we ons bedje op gaan zoeken, want de volgende dag moesten we toch om 11.00 uur al uitchecken.