Lekker eten

June 1, 2019 in France ⋅ 30 °C

We besluiten bij de bistro vlak bij de camping te willen eten en bellen voor het reserveren van een tafeltje. Nadat dat gelukt is gaan we, via een andere route, terug naar de camping. Deze route is niet beter dan de heenweg. Een hoop bedelaars, zwervers, dronken lui en grotendeel Afrikaans. Zeker als we bij de Lidl water kopen vinden we de sfeer niet super. Snel het fietspad langs de rivier zoeken die naar de camping leidt. Ernstig lastig te vinden, stuk langs talud en zwembad. Dan met trap? Laten we maar iets verder fietsen, komen we over woonwagenkamp. En weer een trap, nu met gootje. Fiets dan maar steil naar beneden. Zo zijn we in ieder geval op het pad. Deze blijkt ernstig slecht van kwaliteit, hobbel de bobbel en heel smal. Links de rivier, rechts talud met alleen af en toe een trap, zonder fietsgootje. Gelukkig, tegen de tijd dat we ter hoogte van de camping zijn kunnen we, best makkelijk, van het pad af. Missie retour camping geslaagd. Nu is het tijd voor het restaurant. Het is er druk en onze bediening is niet echt efficiënt. Het duurt al een half uur voor we ons wijntje hebben, maar we zitten prima in de schaduw. Zo kunnen we uiteindelijk lekker lang tafelen.
    Toch weer 16 km afgelegd. Om een uur of elf schuiven we ons bed in en zetten voor het eerst onze wekker niet. Welterusten xxx