• Day 5

חבל הצלה

July 7, 2023 in Austria ⋅ ☀️ 26 °C

אחרי ארוחת בוקר משובחת בחדר ספון עץ, אנחנו יוצרים מ Scuol או לפחות מנסים.
    המושב של יובל יוצא מהאפניים, הצלחנו לפתור את זה כך שזה יחזיק בנתיים אבל זה לא הכי נוח.
    דרושה הצלה!
    מיכאל מחברת ההשכרה בא לעזרתינו ומפנה אותנו לחנות מתאימה בהמשך הדרך.
    חוצים את הנהר ביציאה מ Scuol על גשר ענקי שצופה לעיר ולכנסיה.
    שווה תמונה כמובן.
    פנינו מועדות לפארק חבלים.
    לקראת הפארק מקדמים את פנינו פסלים ליד שביל הרכיבה.
    הפארק ענקי! במשך יותר משעה טיפסנו על חבלים, בדקנו את שווי המשקל ממרומי העץ, עשינו עשרות אומגות, צעקנו מפחד וגם... קפצנו למטה מגובה 12מ כשרק חבל מחזיק אותנו.
    עידו קפץ ראשון. ונשאר למטה כדי לעודד ולצלם.
    כך מצאתי את עצמי עומדת על פלטפורמה רעועה על עץ גבוה, מבררת שוב באיזה חבל כדאי להחזיק (כאילו שזה יעזור) ובליווי צעקה אינדיאנית... קופצת.
    במסלול האומגות הבא כשהייתי קפיצה נוספת של 14מ השארתי את הבנים לקפוץ ואני המשכתי במסלול של הפחדנים - עם האומגות. הכל יחסי.
    כבר צהריים ולא הספקנו לעשות את כל מסלולי החבלים שרצינו.
    הבטחנו שנשוב.

עצרנו לארוחת צהריים טעימה אצל אישה שוויצרית מבוגרת שגרה בדיוק על השביל. אין תפריט. יש את האוכל שהיא במקרה הכינה היום. היה טעים וגם נחמד לקשקש איתה.
    עברנו לאוסטריה!
    ככה סתם, אין שום מעבר, אין בדיקות בגבול, שלט קטן ו.. עברנו!
    נסענו עד שהגענו לגשר יפה ומקומר שנמצא מעלינו. במפה רשום שהמסלול ממשיך מהצד השני של הנהר.
    אין חיצים ואין חבלים...
    המשכנו בשביל כדי לחפש מעבר, בדרך פגשנו אגם עם אוסטרים מתרחצים, אחריו עליה לכיוון הגשר. חצינו!
    עכשיו יש בעיה חדשה - איך יורדים לשביל למטה בלי לנסוע בכביש הראשי עם המשאיות?
    יובל ועידו רבי התושייה סחבו את האופניים למטה דרך מדרגות מתפתלות וחזרו מזיעים ועייפים.
    המשכנו בשביל כדי לגלות שאחרי האגם עם המתרחצים, יש גשר לא מסומן ועם גשר שמאפשר מעבר בקלות...
    לא יפה ככה...
    הגענו ל Pfund שזו עירה נחמדה ויפה. נסענו לחנות האופניים שהפנה אותנו מיכאל מחברת השכרת האפניים.
    כל אחד עשה את תפקידו:
    הם עבדו על האופניים והחליפו מושב, אנחנו אכלנו שטרודל ושתינו מיץ. יש אחד שאכל גם גלידה אבל לא נגלה מי זה היה.
    פידלנו עד למלון שלנו ב Prutz, סיימנו 55קמשל רכיבה ומיהרנו לארוחת הערב לפני שתסגר המסעדה ב 20...