• Day 6

מים מתחזים, עצבניים ומכאיבים

July 8, 2023 in Austria ⋅ ☁️ 26 °C

היום יצאנו בזמן או לפחות הייתה כוונה כזאת.
    נסענו ל Sauerbrunn Quelle - יש שם שני ברזים למילוי מים. אחד רגיל והשני של מים בריאים עם מלחים, מגנזיום, ברזל ועוד מיני מינרלים. כרגיל, בריא זה לא טעים. יש לנו חשד שאלו מים מתחזים, הם מלוחים ותוססים אבל כל האוסטרים בסביבה באים למלא בקבוקים מהברז הזה, אז מילאנו גם. חלקנו עשו לעצמם הנחה ומהלו את זה במילים רגילים...
    ב Landeck טיפסנו ל Schloss Landeck - טירה עם סיפורים על אנשי טירול ואיך הם חיו לאורך השנים, כולל סיפורי ילדים שנאלצו בגיל 10 לצאת לעבוד בגרמניה לחצי שנה כי למשפחה לא היה כסף להאכיל אותם.
    ב Zams ביקרנו ב Zammer lochputz זה נקיק עם מים עצבניים שזורמים שם ויוצרים מזרקה עצומה ומפלים עם זרימה משוגעת.
    בסוף המסלול יש בריכונת עם מים קפואיםםם שאנשים סדיסטיים טוענים שזה טוב לרגליים. אולי בגלל שהמים הקפואים מכאיבים כל כך, עד שאתה שוכח את כל הכאבים האחרים (פרשנות של המחברת).
    משם המשכנו לרכיבה דרך שדרות עצים סגולים(!) והמשך רכיבה ל Imst.
    המלון שלנו נמצא 4 קמ מהשביל. אבל 4 קמ בעליה...
    סה״כ 46 קמ.
    במלון יש בריכה חיצונית שנראית כמו אגם ובריכה פנימית לשחייה.
    בדקנו את הבריכה החיצונית (קררר) שחינו בפנימית (טוב, הרוב שחו ואחת צילמה) וקינחנו במסעדה יפנית מקומית.