Satellite
Show on map
  • Day 42–47

    Koh Tao, el paradís🤿🐠

    December 8, 2023 in Thailand ⋅ ☁️ 29 °C

    Com que Phuket no m'havia agradat i el temps estava millorant a Koh Tao, vaig decidir canviar els meus plans i anar-me'n cap a l'illa de la que tothom parlava maravelles i provar de fer submarinisme. Vaig tenir un viatge en barco tranquil•líssim, amb l'aigua més plana que he vist mai, i només d'arribar vaig saber que havia pres la decisió correcta. El curs de buceig va durar tres dies i em va encantar!! Tenia un grup molt maco, i el nostre instructor Nui era super simpàtic i em va fer sentir molt segura en tot moment. Ara tinc el títol d'Openwater, amb el que puc baixar fins a 18 metres!🤙🏼 Vaig gaudir d'unes postes de sol precioses, i després del curs vaig llogar una moto (primera vegada) i vaig explorar l'illa. Vaig anar a Shark Bay, on vaig veure un tauró nadó i una tortuga!! I també m'hi vaig trobar a la Núria, la meva amiga de Girona. Vam anar a veure la posta de sol des de John-Suwan Viewpoint, i a l'última nit vaig anar a veure un espectacle drag al Queens Cabaret. Van ser uns dies ideals per acabar amb el meu viatge.Read more