Syros

September 24, 2018 in Greece ⋅ ☀️ 27 °C

Ochtendstond... ge weet wel. Om vijf uur opgestaan. De ferry genomen richting Syros. De boot vertrok om half acht en rond kwart voor twaalf waren we hier op ons 1ste eiland. We logeren in een boutique hotel, klein en gezellig niet ver van de haven. Daar de kamers nog niet klaar waren zijn we met de groep ergens gezellig gaan lunchen. De Griekse keuken stelt tot nu toe nooit teleur! Daarna nog even een kleine stadsorientatiewandeling gemaakt. Iedereen was stikkapot van het vroege opstaan en de hitte! In de 30 graden. Dus besloten om net een siësta in te lassen. Ik slaap komende 2 nachten met Aad, een man van 81 jawel! Toffe man die helaas al 20 jaar alleen reist daar zijn vrouw vliegangst heeft... Zo meteen gaan we weer wat drinken en eten met zij die willen. (Het leven kan toch goed zijn) Syros is op zich de hoofdstad van de cycladen. Doch is het niet groot en niet veel bijzonders te bespeuren. Morgen neemt Nina ons wel mee naar de oude stad, benieuwd! Fijne avond iedereen!Read more