• Day 4

Syros dag 2

September 25, 2018 in Greece ⋅ 🌬 19 °C

Deze morgen goed en gezellig ontbeten op de binnenkoer van ons hotel. Daarna met de ganse groep naar Ano Syros geweest bovenop de berg. Mooie kerk en gezellig dorpje met prachtig uitzicht over de stad. Een wandeling gemaakt tot aan het haventje beneden en daar gegeten. Jeroen, Lynn, Johan en ikzelf besloten om een autootje te huren en het eiland eens rond te rijden op verkenning. Paar leuke strandjes tegengekomen maar overal heel rustig wegens einde seizoen. Behalve in het zuiden, daar was een soort van folklore orkestje bezig. We zijn dan verder doorgereden naar Kini in het westen om de zonsondergang te zien bij het drinken van een cocktailtje. Helaas de laatste 5 min kwam er een wolkje voor dus net niet zien zakken in de zee. Terug gereden naar het hotel. Iedereen weer uit eten maar ikzelf rustig doucheke gepakt en blogje geschreven en naar bed. Morgen richting Mykonos. Helaas is er sinds deze avond veel wind komen opzetten en wordt het weer de komende dagen wat minder... we'll see...Read more