• Day 6

Matapalo beach

November 20, 2023 in Costa Rica ⋅ ⛅ 27 °C

Vandaag splitst de groep zich op in rafters en beachers. Aangezien ik volgend jaar al zwaar ga raften in Nieuw Zeeland laat ik het deze x passeren. Ik had gevraagd aan Guillermo of we even langs Matapalo beach konden gaan, nostalgie voor Tim en Sarah want ze hebben hun zeilboot er naar vernoemd. Echt een mega strand. Smorgens was er nog regen maar snel kwam het zonnetje er door. Waardoor we nu allemaal wat verbrand zijn. Anyways we hebben enkele uurtjes kunnen chillen op het strand. Yves en ik wandelen nog een kmtje over het strand richting supermarktje voor een mega lekker raketijsje en water. Tegen de middag gaan we met zen allen lunchen en wisselen de verhalen uit. De rafters hebben het ook enorm naar hun zin gehad. Op weg naar het hotel/hostel stoppen we onderweg nog even om een gsm te kopen voor Lieselotte en Daphne want die van hun heeft het begeven door het vochtige weer vd laatste dagen. Omkleden en tijd voor de nachtactiviteit...Read more