Satellite
Show on map
  • Day 7

    Zeilen bij zonsondergang.

    November 21, 2023 in Costa Rica ⋅ ⛅ 29 °C

    Vandaag ben ik al vroeg op dus beslis om rond onze hostel een ochtendwandeling te doen. Ze hebben hier hun eigen stukje jungle. Ik hoor vooral heel veel geluiden van beestjes maar zie ze niet meteen. Toch altijd spannend wat er plots tevoorschijn kan komen. Ik loop in veel spinnenwebben maar spinnen zie of voel ik gelukkig niet. Wat ik wel spot is een gifkikkertje. Super mooi! Helemaal bezweet kom ik aan aan het ontbijt waar de rest ondertussen zit. We hebben een vrije voormiddag dus de meeste beslissen om de tijd te doden en relaxen aant zwembad. En dit met aapjes en collibris rondom ons. Smiddags gaan we aan boord van een "piraten"-schip. Het weer lijkt om te slagen maar gelukkig waait het wat de andere kant op. Ellen wordt al snel zeeziek dus bij haar is de fun er snel af. We varen langs Manuel Antonio national park op zoek naar dolfijnen maar zonder succes. We smijten ons anker uit en beslissen de oceaan in te springen, chillend op een foamrol 😉 of al suppend. Achteraan de boot wordt een brug opgehesen om van te springen. Uiteindelijk 6m hoog, best pittig. Yves heeft toch wel de volle 5min nodig om de sprong te wagen, ik maar 20 seconden, verschil moet er zijn 😆. Na het vertier varen we de zonsondergang tegemoet om aan boord een lekker visje te eten. De zon zien ondergaan vanop zee is toch altijd super ontspannend en stelt nooit teleur. Eens terug in de hostel besluiten Lies, Daphne, Ellen en ikzelf nog een stapje te gaan zetten. Veel was er niet te beleven maar toch een coole bar, APE gevonden met iets teveel cuba libres. 😉 We duiken in de kelder nog even de dansvloer op maar buiten 3 andere Belgen is er niemand. Dan maar naar bed want het zal weer vroeg dag zijn.Read more