Satellite
Show on map
  • Day 15

    Met de fiets naar Manzanillo

    November 29, 2023 in Costa Rica ⋅ 🌧 27 °C

    Even ons dagelijks ontbijt nuttigen en daarna de fiets op richting Manzanillo. Een ritje van een 10 tal km. We vreesden dat het weer ons weer in de steek ging laten maar het is en blijft een droge dag! De rit is gelukkig vlak want als we zelfs nog maar een klein hellingske tegenkomen is het zwaar trappen. Aan elke fiets is wel iets. In Manzanillo hebben we een heel mooi uitkijkpunt over de oceaan. Tijd voor lunch en even later de terugweg ingezet op zoek naar 1 vd strandjes om nog wat te chillen. Overal hangt hier een caribische sfeer en surfersvibe. Een heel contrast met de andere kant van het land. s'avonds trekken we het stadje in. Iedereen is moe maar blijkbaar is er ladies night in 1 vd bars. Na enkele shotjes zit de sfeer er meteen in en dansen we de nacht in. Hoe kan het ook anders maar Ellen en ik blijven weer als laatste over tot een uur of 2. 😁 Gaat morgen weer pikken!
    ps: men geheugenkaartje heeft het begeven. Ik hoop dat ik niet alle foto's kwijt ben als ik thuis kom want dan ga ik echt flippen!
    Read more