Satélite
Exibir no mapa
  • Dia 17

Back to start!

1 de dezembro de 2023, Costa Rica ⋅ ⛅ 25 °C

Opstaan is niet met volle goesting. We moeten inpakken. 😪 Eerst nog ontbijten in het dorp en nog wat uurtjes slijten door ne cutie sloth te spotten, te winkelen en terrasje te doen. Het is eindelijk een mooie dag en open lucht, ni normaal, alsof het weer wachtte tot we terug naar huis zouden keren. Tegen 12u30 vertrekken we voor een lange rit richting San José. Onderweg nog even lunchen, de containers van het werk passeren, nog wat file (ja ook dat bestaat hier.), Daphne die men haar wilt visgraten, en zoals steeds foto's trekken van de slapers in de bus, om dan na 5uurtjes aan te komen in ons hotel van de eerste avond. Snel even douchen en dan weer met zen allen lekker gaan eten als laatste avondmaal. Het gaat er weer in een snel tempo vooruit. Het hoofdgerecht is er voor den aperitief en sommigen krijgen al dessert voor de andere hun bord leeg is. De rekening volgt ook al na nog geen uur en half en dat was het dan. Dan zijn wij Belgen toch echt wel genieters! We zoeken nog een plekje om ene te drinken om dan moe maar voldaan het bedje in te duiken. Morgen nog een wandelingske door de stad en dan richting vlieghaven...Leia mais