Satellite
Show on map
  • Day 4

    "Maar vandaag... Ik geloof"

    March 19, 2023 in France ⋅ ☁️ 15 °C

    Ook mogen we Bernard vandaag dopen, de man waar ik gister over vertelde. En dan moet ik het natuurlijk ook goed zeggen eh, "Kevin mag vandaag Bernard dopen!" En ja, ook dit is een hele bijzondere doop, alleen dan op een andere manier. Het moment dat Bernard weer boven water kwomt en we hem vrij beginnen te zetten, begint hij te manifesteren.
    Toen hij vroeger in Congo woonde is hij in aanraking gekomen met de duistere wereld waardoor de demonen die hem vanaf die tijd vast hielden, hem moeilijk los wilde laten.
    Vroeger vond ik deze manifestaties altijd dood eng en wilde ik er zover mogelijk bij uit de buurt blijven. Maar als je in de bijbel leest zie je dat dit eigenlijk echt een hele normale zaak was in die tijd. Je leest zo vaak dat Jezus ergens kwam, alle zieken genas en alle demonen uitdreef. Eigenlijk is het juist zo'n mooi iets om iemand van mentale problemen vrij te kunnen zetten!
    Halverwege komt Bernard weer bij kennis en als we hem vragen hoe hij zich voelt antwoordt hij:
    "Ik heb nooit in dit soort dingen geloofd. In Congo heb ik mensen demonisch zien manifesteren, maar ik geloofde het nooit.
    Ik zag een blauw en geel licht.
    Dus normaal zou ik dit nooit als waar aannemen, maar vandaag... Ik geloof!"
    Read more