Satellite
Show on map
  • Day 7

    Wouldn't be me if I'd stick to the plan

    March 22, 2023 in France ⋅ ⛅ 19 °C

    Oh oh oh, tja, I wouldn't be me if I'd stick to the plan, right? 😜
    De ochtend dat we zouden vertrekken is aangebroken, ik heb alles ingepakt en we wachten op Kevin en Dave als Cris ineens vraagt: Hey Leanne, we'd like you to stay a little longer, you wanna stay? Ik denk natuurlijk dat ze een grapje maken maar kom er vervolgens achter dat ze serieus zijn 🫣
    Ze leggen uit dat Marie, die nu 2 maanden bij hun woont, helemaal ontbloeit is sinds het moment dat ik aan was gekomen. Dat ze voor het eerst Engels durft te praten en dat ze haar nu pas zijn gaan zien zoals ze is.
    Ze willen me graag houden om dit voort te zetten en mij ondertussen als kind in hun huis op te nemen.
    Haha tjaa nou weetje, t was überhaupt al niet t plan om hier te komen dus ach, why don't stay a few days longer, right? 🙈😂
    Dusseuhmmm naja als Kevin en Dave aankomen mag ik ze uitzwaaien in plaats van joinen. Als de jongens uitgezwaaid zijn ga ik met Amy en Deborah naar de kerk om het allemaal weer op te ruimen en schoon te maken. Dinsdagavond hebben we een bijbelstudie en ondanks ik veel niet mee krijg door de taalbarrière, geef het idee van samen de bijbel lezen en bespreken toch een goed gevoel :)
    Woensdagochtend hebben we nog een bijbelstudie waar ik wel veel van oppik omdat deze volledig vertaald wordt naar het Engels en daarna doen we met het gezin van Cris en Amy (waar ik dus mag overnachten) en van Mark en Deborah (evangelisten uit Nederland) een picknick 😇
    Tijdens de picknick kom ik erachter dat ik dit weekend in Nederland moet zijn dus vlieg ik donderdag weer terug naar Nederland. Maaaaarrr in april kom ik terug, I promised 🙌🏻
    Read more