Na uitgebreid van de zon te hebben genoten rijden we door naar Mono Lake. Alweer totaal iets anders en eveneens prachtig. Het meer is extreem zout en basisch (pH 10). Het enige wat er leeft zijn miljarden kleine vliegjes waardoor de oevers letterlijk zwart zien.
Het is er wel mooi, de calcium rijke tufa’s schieten er als torentjes uit het water.Read more