Satellite
Show on map
  • Day 1

    De avond voor vertrek... Inpakstress!

    September 9, 2016 in the Netherlands ⋅ ⛅ 14 °C

    Tsja... De inpakstress heeft volledig toegeslagen! Heb ipv niet, tot 16:00 uur gewerkt. Toch blij dat ik gegaan ben, want kreeg van lieve collega Yvon oortjes waarmee ik muziek kan luisteren in de bergen!

    En het was gewoon heel gezellig met Sharon, Ed en Yvon!! Zoals elke dag eigenlijk!

    BEVER
    Daarna door naar Bever waar ze me oa blij maakten met zeep waarmee je je lichaam, haar én kleding kunt wassen! En wisten jullie dat er regenbroeken bestaan die € 180 kosten? Keks (soort van levensbelang qua koolhydraten) waren uitverkocht in mijn favo smaak. Ik verdenk mijn mede reizigers daarvan... Oh en ik kwam daar Sylvia tegen, de fysio die ons begeleid tijdens de 6-daagse huttentocht. Gezellig!

    LOOOOOVE LEZEN
    Daarna door naar Bruna voor mini leesboeken. Goed geslaagd!! Daarna nog de Plus en het Kruidvat ingelopen voor last minute shopping. Denk aan spray voor spierpijn, rozijnen (helpt bij hypo's), blarenpleisters etc.

    NKBV
    Op de valreep vandaag mijn NKBV lidmaatschapspasje binnengekregen waarmee ik korting krijg op overnachtingen in de hutten. Hoezo stakke planning...

    APPEN, BELLEN & BEZOEK
    Vanavond mijn ouders en vrienden op bezoek gehad. Ze bleven heel kort, dus waarschijnlijk was ik niet te genieten of was de stress van mijn gezicht te lezen... Kreeg van vriendin gaaf kado waardoor ik in nood toch altijd kan eten! Zie foto!

    INPAKSTRESS
    En toen die ellindige rugzak inpakken. 100.000 keuze's maken, wikken en wegen (letterlijk!). Maar het is me gelukt en de weegschaal wijst 6,5 kilo aan. Helaas moet ik er in Oostenrijk dan nog 1,5 kilo water bij waarvoor ik een Camelbag heb mogen lenen van Falko #lief

    Verder veel lieve fb berichten, appjes en telefoontjes gehad. Bedankt allemaal!! Ook voor iedereen die een bedrag heeft overgemaakt aan het goede doel waarvoor ik loop!!!

    Nu lekker slspen, want de wekker gaat om 05:00 uur... 😱
    Read more