• Day 2

První průzkum

July 24, 2016 in Georgia ⋅ ⛅ 30 °C

Hned po sprše jsme vyrazili na první průzkum Lagodekhi. Je to tu pro mě naprosto fascinující, vypadá to docela přesně tak, jak jsem si představovala Kavkaz. Jen pár hlavních cest je vyasfaltovaných, jinak jsou tu šutry a hlína. Všude spoustu psů, ale jsou přítulní, vůbec ne agresivní. Místní velice rádi posedávají před domem a plkají. Domy se na první pohled rozpadají, mnohde mají vymlácená okna (občas vyspravená igelitem) a některé budovy jsou úplně opuštěné. Našli jsme dokonce obrovskou budovu opuštěného polorozbořeného divadla, kterou jsme si prošli. Z nějakého důvodu jsou všude v silnici díry, něco tu kopou a jít zpátky do hotelu za tmy je docela o hubu. Obchodů s jídlem (a vším možným) je tu hrozně moc, polovina zboží je prošlá, našla jsem i úplně plesnivý chleba. Ceny jsou super, ale nemůžeme najít nesladké pečivo. Starší mluví jen rusky. Zatímco v Tbilisi žádné přechody nebyly, tady jsou čtyři - všechny čtyři asi 5 metrů jeden od druhého. Výhled na hory je dechberoucí, vrcholky jsou většinu času v mlze. Hrozně se mi tu líbí.Read more