Satellite
Show on map
  • Day 14

    Pátek, večer, poslední párty

    August 5, 2016 in Georgia ⋅ ☀️ 28 °C

    Na večer byla nachystaná poslední, rozlučková party. Odpoledne jsme byly s Mankou nakoupit a objevily jsme tam vajíčko, na kterém bylo napsané - světě div se - EGG, tak jsme ho koupily a věnovaly Georgeovi za jeho skvělé hodiny intra do syntaxe.

    Před hotelem byly rozestavěné stoly s jídlem a pitím (a byly toho hory), kecalo se, hrála hudba. Nějací malí Gruzínci nám tam předváděli, jak umějí a tancovat, byli úžasní. Chvilku jsme byly s Mankou na fotbalovém hřišti a znovu jsme zkoušely různé prvky z irských tanců. Později večer se tancovalo. Hodně. Tancoval dokonce i Dejv! Poprvé jsem si popovídala s Paulem (Německo), kterého jsem si celé dva týdny všímala v intru do syntaxe, protože se pořád na něco ptal, ale vlastně jsem s ním nikdy předtím doopravdy nemluvila. Ukázalo se, že je to hrozný sympaťák, dělá krásné černobílé fotky (některé měly fakt hutnou atmosféru) a skvěle tancuje. Odešla jsem, když začala hrát techno hudba a já už nevěděla, jak na ni tancovat a navíc už jsem byla tak unavená, že jsem byla naprosto nekoordinovaná. Manka šla se mnou, ale nakonec ještě chvilku tancovala u nás na balkoně a vrátila se zpátky :D. Techno hudba hrála dlouho, Manka v noci chrápala a Maki na ni zvyšovala hlas a tentokrát se dokonce zvedla, aby ji šla kopnout. Nepomohlo. Půjdu asi rovnou do pekla, ale přišlo mi to hrozně vtipné.
    Read more