Satellite
Show on map
  • Day 14

    Pátek, dopoledne a odpoledne

    August 5, 2016 in Georgia ⋅ ☀️ 28 °C

    Dopoledne byly poslední přednášky, resp. pro mě spíše poslední přednáška. Na intro do syntaxe jsem se i se svou kocovinou dokopala a jsem pyšná sama na sebe, že jsem to dokázala a ještě jsem dokázala dávat pozor. Na nic jiného jsem ale už ten den neměla sílu jít.

    Odpoledne jsme šli s Dejvem k řece najít Gruzínce, abychom jim poděkovali za předešlý večer a rozloučili se s nimi. Psali, že jsou u řeky - psali to teda už ráno, že prý už zase chlastají... Já se měla v plánu fakt jen rozloučit, neměla jsem sílu se nějak víc socializovat, takže jsem si ani nedala plavky a chystala si nějakou šikovnou ruskou výmluvu. Nicméně jsme tam Gruzínce nenašli, a tak jsme chvilku jen posedávali okolo a povídali si. Dejv si dal cigárko ve vodě, pohodička. Na sluníčku u vody bylo tak dobře, že moje tělo i na chvilku zapomnělo, že má příšernou kocovinu a tak mě to dobře naladilo, že jsem se rozhodla si přece jen skočit pro plavky. Na hotelu jsem sbalila i Manku a další část odpoledne jsme strávili u vody a stavěli další hráz se Švýcarským Davem.
    Read more