Satélite
Exibir no mapa
  • Dia 270

Napels en Fort Meyers

26 de abril, Estados Unidos ⋅ 🌙 24 °C

Helaas hebben de vele muggen en kleine vliegjes ons de hele nacht bezig gehouden en opa heeft zelfs de klamboe opgehangen in de camper.
    We ontbijten buiten, het is lekker weer en de eekhoorntjes lopen langs ons. We rijden een stuk naar het noorden en stoppen bij een camping om de tanks te legen en bij te vullen en ook stoppen we even bij een Walmart om insecten spray te kopen. We proberen nog naar het strand te gaan maar dit mislukt omdat we met de camper nergens terecht kunnen. Ook stoppen we nog bij een Manatee park maar helaas, ze zijn al vertrokken naar warmere oorden. Opa heeft voordat we het park ingingen de halve bus insectenspray geleegd in de camper met als resultaat dat er overal dooie muggen en vliegjes liggen als we terugkomen. Onze boondock van vanavond heet ons hartelijk welkom en nodigt ons uit bij het kampvuur begin van de avond. Dit schijnt ook goed te helpen tegen de muggen dus we helpen mee en schuiven aan. Lynn spot wat Racoons, volgt ze en het lukt haar om hele gave foto's te maken! Het is erg gezellig bij het kampvuur en we krijgen wederom een bijzonder levensverhaal te horen. De vriendin van de host komt uit Zuid Afrika en kan ons dus een beetje verstaan! Ze is hier samen met haar zoon en dochter zo'n anderhalf jaar geleden aan komen waaien met een trailer en is nooit meer weggegaan. Helaas komen de kleine bijtvliegjes weer tevoorschijn en we krijgen uitgelegd dat deze Noseeums genoemd worden "because you don't see them". Dat verklaart een hoop alleen zorgt het er wel voor dat we weer onze camper in vluchten waar we onder het genot van een wijntje nog wat potjes Perudo spelen.Leia mais