Satélite
Exibir no mapa
  • Dia 271

Tampa

27 de abril, Estados Unidos ⋅ ☀️ 25 °C

We starten de dag heel rustig met een ontbijt in de tuin. Anita heeft ook last gekregen van beten en als we ze bestuderen met Google lens zegt deze beten van een bedwants. Als Anita dan ook nog een zwart beestje vindt op het matras is de zorg groot dat ze iets mee hebben genomen uit Londen. Gelukkig heeft Erik een goede lens op zijn telefoon en na een grondige studie blijkt het gelukkig iets anders te zijn. We gaan vandaag een dagje naar het strand maar rijden eerst langs een Crumbl Cookies waar Lynn een doos koekjes bekend van TikTok wil halen. Erg duur maar we moeten toegeven wel erg lekkere koekjes. Erik is ook helemaal blij want er staat op de parkeerplaats een Tesla Cybertruck, heel leuk om deze eens in het echt te zien. We vervolgen onze weg richting Siësta Key waar we niet de enige zijn die naar het strand gaan. Ruud zet ons af en vindt gelukkig zelf ergens verderop bij een kerk een plekje om de camper te parkeren. Het is erg druk op het strand en we kijken onze ogen uit naar de Amerikanen die hele tenten opzetten en allemaal op stoelen zitten, ook de grote boomboxen knallen de muziek over het strand en mannen zijn aan het overgooien met een American football. Het is een mooi strand met heel fijn wit zand. De slaapplek waar we naar toe willen is helaas vol. Gelukkig vinden we redelijk in de buurt nog een boondocks adres. Een paardenmanage met hele kleine konijntjes, kalkoenen, struisvogel, varkens en paarden. We eten pizzawrap's en het smaakt Ruud en Anita gelukkig ook prima!Leia mais