Satellite
Show on map
  • Day 6

    Back home

    June 28, 2015 in Belgium ⋅ ☁️ 19 °C

    Geslapen als een roos tot negen uur dan moest ik Dirk wakker maken want het ontbijt is tot 10u. Al zou ik er niet aan twijfelen dat Cecilia ons later zou laten ontbijten.
    Daarna inpakken en afrekenen, de rekening viel goed mee we hadden geen idee wat ze zou rekenen voor de verplaatsingen en voor de flesjes wijn maar de prijzen waren meer dan redelijk!
    Moest het niet zo afgelegen zijn we zouden terugkomen, maar wie weet ooit?
    Cecilia zei dat we de pink mountain konden zien, het wad een top van de Alpen die je alleen ziet bij uitzonderlijk klaar weer, en inderdaad hij zag een beetje rose.
    We zaten nog een klein uurtje aan de voorkant want in de zon is het al veel te warm.
    Naar het vliegveld tegen 12u en dan begint het verkeerd te lopen, ik heb een off-day. Het begint doordat ik ons laat afzetten op de verkeerde terminal, we zagen veel EasyJet maar niets anders eerst dacht ik dat we te vroeg waren want ik zag wel de incheckbalie's maar die waren niet in gebruik. Toen had mijn euro moeten vallen maar ik zette mij neer en wachtte, gelukkig dat Dirk na een tijd even informatie ging vragen bij de informatione en zij verwees ons naar terminal 2 en duidde naar links. Daar gingen wij voor de tweede keer de mist in want we begonnen te stappen en te stappen tot Dirk zei 'we zijn toch niet op weg naar de parkings'? Dus wij terug en toen dacht ik er aan dat er een shuttle was tussen 1 en 2 ! Nog even twijfel toen de aangekomen bus in pauze ging?! Allé de tweede bus bracht ons aan de juiste terminal, en we zouden het tevoet niet gehaald hebben, dan vlug inchecken, door de veiligheid, en meteen aan boord. We dachten dat we met een leeg vliegtuig zouden vliegen, maar door onze haast hadden we alle wachtende mensen voorbijgestoken!
    We komen na 1,05u vliegen aan in Deurne en zijn dan bijna uitgedroogd, nog het gevolg van gisteren denk ik. Even een telefoontje naar Stefaan en gezellig in het zonnetje konden we nog een verfrissing samen drinken. Tegen 5u waren terug thuis.
    Read more