• Day 8

Santa Quiteria, Levado do Curral

June 23, 1997 in Portugal ⋅ ⛅ 17 °C

Weer een bewolkte dag, we nemen de bus rechtover het Savoy hotel richting “Pinheiro das Voltras”, natuurlijk een verkeerde bus en in “Santa Quiteria” uitgestapt. Na enig zoeken toch het begin van de wandeling langs de “levado do Curral” gevonden, prachtige wandeling wel heen en terug langs dezelfde weg naar beide keren met prachtige vergezichten.

Na een verdiend bezoek aan het plaatselijke barretje (voor een koffie en een snicker) konden we het niet over ons hart krijgen om de bus terug te nemen. We wandelden dan maar verder naar de Pico dos Barcelos een mooi bekend uitzichtpunt. hier kocht ik een T-shirt voor Lynn en daarna gingen we tevoet terug naar het hotel zowat een 3 km.
    Eerst nog enkele inkopen en dan een douche en wat nagenieten op terras.
    ‘S avonds BBQ + folklore dansen en een dansje aan het zwembad, heel mooi verlicht en gezellig.
    Na onze wandeling van +/- 15 km en de jive’s waren we uitgeteld rond middernacht.