Aartselaar

June 3, 2017 in Belgium ⋅ ☁️ 17 °C

Op tijd opstaan om nog te gaan ontbijten want de koffers zijn al weg en we moeten zo vlug mogelijk de kajuit ontruimen om de grote kuis te doen voor de nieuwe gasten vandaag aan boord komen. We kunnen nog rustig ontbijten buiten en de bedrijvigheid van de mensen bekijken.
    Onze koffers staan in de terminal te wachten als we samen met groep 17 afmelden. De rekening gaat automatisch van de credit kaart wat gemakkelijk is want vroeger moest je eerst aan de receptie gaan aanschuiven. Weer een voordeel van het automatisme! (We ontvingen om de 4 dagen een update zo kon je goed je uitgaven controleren)
    Kleine wandeling naar het station waar we al gauw zagen dat de trein naar Brussel op spoor 15a vertrok om 9,52u. Dirk ging nog vlug even naar toilet en kwam pas 2u! later terug. Verloren gelopen ik was in alle staten en had juist de spoorwegpolitie aangesproken toen hij terug opdook. Hoe leg je uit dat je man in Amsterdam verdwenen is zonder argwanende blikken?
    Hij had heel de tijd rondgedwaald en was niet op het idee gekomen om naar de uitgang van de Ferry of boten terminals te gaan want daar stond ik wel degelijk te wachten. Allé eind goed al goed zeker dus drie uur later de trein op naar huis!