Satellite
Show on map
  • Day 13

    Terug in Brussels

    June 22, 2022 in Belgium ⋅ ⛅ 24 °C

    Ek het net na 04:00 op die trein geklim. Daar is 'n hele paar dronk mense op die trein daai tyd van die oggend.
    In Brussels het ek my tas in 'n locker gaan bêre op die treinstasie en gaan rondloop in Brussels en geskenkies, ens. gaan koop.
    Ek het ook 'n Neuhaus roomys geëet, wat hulle maak volgens jou spesifikasies. Neuhaus is nog steeds my gunsteling sjokolade.
    Daarna het ek 'n scootertjie/step gevat en Atomium toe gery, waar mens met 'n hyser opgaan tot heel bo, met 'n 360° uitsig van Brussels en ook van Miniature Europe. Daarna loop jy deur 'n uitstalling wat die geskiedenis van die Atomium vertel - dis basies gemaak as 'n simbool van wêreld vrede en dat almal aan mekaar 'connect' is - ek kan nie nou dink wat die regte Afrikaanse woord is nie. Mens gaan verder op met die roltrappe waar daar 'n skouspel van ligte is. Die volgende area is 'n uitstelling van View from my window, wat in lockdown begin is, om mense ook aan mekaar te 'connect'. Dis baie interessant, al die foto's.
    Daarna het ek nog 'n rukkie rondgestap en toe huis toe gegaan.
    Read more