Satellite
Show on map
  • Day 5

    Juneau

    December 31, 2022 in the United States ⋅ 🌧 2 °C

    Ons het vroeg die shuttle gevat na die lughawe toe, maar die vroegste shuttle was 'n iur en 'n half voor ons vlug en Seattle lughawe is baie besig in die oggend. Dis nogal 'n groot lughawe. Ons moes nogal vinnig maak om betyds te wees, maar ons het dit darem gemaak.
    Toe ons in Juneau aankom het Michelle vir ons 'n kar gebring wat ek op Turo bespreek het. Turo is soos airbnb vir karre. Mens betaal goedkoper as wat dit sou wees om 'n kar te huur en daar is nie 'n deposito nie. Mense met ekstra karre wat dit nie gebruik nie, verhuur dan hulle karre so. Op die app word daar ook reviews gegee van die toestand van die kar, ens, so dit werk baie lekker.
    Ons het gery en gesoek vir 'n selfoonwinkel sodat ek 'n simkaart kan koop, want om een of ander rede kan my foon nie 'n e-sim vat nie - sal dit moet kom uitsorteer as ek in SA is.
    AT&T is al wat oop was en hulle sê die netwerke het verander so hulle simkaarte kan nie meer op internasionale toestelle gebruik word nie. GCI sal my dalk kan help, maar hulle is nie naweke oop nie. Ons is dus sonder sein daar weg.
    Die padtekens is darem duidelik en ons het 'n kaart van Juneau op die lughawe gekry. Ons ry toe die pad Noord uit Juneau, wat die mooiste sneeu landskappe het (belowe die foto's is nie in wit en swart geneem nie, dis in vol kleur). Ons het eers omgedraai toe die pad eindig en mens nie meer verder kan ry nie.
    Toe ons terug is, is dit amper 15:00 en die son gaan 15:30 onder dan is dit nag. Ons gaan eet by 'n oulike filipynse restaurantjie en bespreek sommer verblyf langsaan by die Frontier suites. Na ete ry ons eers Fred Meyer toe - dis 'n groot supermark met alles en nog wat, asook 'n drive thru apteek. Ek dink ek het bietjie aangesteek by arme Paul wat siek is, want ek voel ook nie te lekker nie. Al wat mens kan kry sonder voorskrif is Tylenol (Panado) en Brufen en allergie goed. Niks ordentlike verkoue medisyne nie en niks keelsprei nie.
    Van daar af is ons blyplek toe en het dadelik gaan slaap. Die vuurwerke is gekanselleer want dit reën te veel vandag.
    Read more