• Day 4

Seestappie en Seattle

December 30, 2022 in the United States ⋅ 🌧 9 °C

Ons het vroegoggend (wel, nie so vroeg nie, maar 08:00 toe die son opkom) gaan stap op die strand. Dit was effens reënerig, maar die kanadese gee nie om nie, hulle doen watookal hulle wil, maak nie saak hoe die weer lyk nie. Daar was selfs iemand wat in daai yskoue water geswem het.
    Terug by die huis, het ons gou wasgoed gewas, gepak en nog die laaste bietjie kuier ingekry. Daarna is ons lughawe toe om Seattle toe te vlieg via Vancouver. Die vlug van Victoria na Vancouver is 11 minute se vlieg - die beste van alles... opstyg, klein bietjie turbulensie en dan land. Die klein vliegtuigies land teen 'n hengse spoed. Of dit voel so. Op die lughawe is daar selfs toilette waar jy kan gaan met jou hond. Hulle maak ook van die krane en reëlings, ens uit koper, want dit help glo om nie Covid ens te versprei nie. In Suid-Afrika sou hulle die lughawe gesteel het, ek is seker.
    In Seattle het ons met shuttle hotel toe gery en basies dadelik kom slaap, want môreoggend se vlug is vroeg.
    Tannie Sarie het nog steeds nie haar bagasie wat al die 21ste weggeraak het nie.